Livrare


* Livrarea produselor noastre se face numai prin Curier RAPID, tariful unic de 18 lei fiind valabil pentru orice localitate din Romania.

* Comenzile care depasesc 200 lei beneficiaza de TRANSPORT GRATUIT.

* Durata de livrare a produselor este de aproximativ 24-48 ore după ce unul dintre operatorii nostri va confirma comanda telefonic.

* In anumite zone mai indepartate, in preajma sarbatorilor sau din cauza conditiilor meteo nefavorabile, curierii pot avea uneori intarzieri in livrarea comenzilor!

* Comenzile plasate si confirmate pana in orele 14:00 se livreaza catre dvs. a doua zi lucrătoare.

* Livrarea catre dvs. se face in Bucuresti pana la orele 19:00, iar in provincie/Ilfov pana in orele 17:00

* Livrarea coletelor se face fara costuri suplimentare si sambata, daca se specifica de catre client la confirmarea comenzii, numai in limita programului curierului de pe zona dvs.


  Dragi clienti, impreuna cu partenerul nostru Same Day va transmitem urmatorul mesaj:

- Pentru a fi in siguranta in conditiile dificile ale pandemiei de coronavirus, ne-am ingrijit astfel incat toate masurile de protectie pentru dumneavoastra si echipa noastra sa fie functionale.

- Am luat masuri de protectie pentru curieri, personalul ce manipuleaza coletele in depozite, cat si pentru personalul de la birouri.

- Am pus la dispozitie materialele de dezinfectare necesare la intrarea in toate locatiile Same Day, astfel incat sa reducem la maximum posibilitatea expunerii la virus. Am asigurat manusi pentru protectie acolo unde se manipuleaza coletele. Este functionala procedura prin care verificam zilnic starea de sanatate a echipelor noastre si avem personal dotat cu termometre digitale, cu masurare la distanta, pentru a ne asigura ca monitorizam riscurile la cel mai mic detaliu posibil.

- Am instituit noi proceduri pentru dezinfectarea permanenta a suprafetelor in toate punctele noastre de lucru, la fel si pentru masinile de transport, unde sunt dezinfectate toate suprafetele de contact.

- Am informat echipa despre toate masurile luate si despre prevederile legale, astfel incat sa fie la randul lor responsabili in privinta respectarii normelor de igiena si a distantei sociale.

- Pentru protectia dumneavoastra, recomandam in continuare ca la primirea coletelor sa pastrati distanta de 1,5-2.0 metri, la fel la achitarea acestora. Pentru siguranta este recomandabila si dezinfectarea imediata a mainilor dupa vehicularea banilor.

- In final, dorim sa va asiguram ca monitorizam toate recomandarile oficiale si le integram in procedurile noastre. Va vom tine constant la curent cu masurile luate si cu precautiile necesare, pentru a fi in siguranta.


Retur Produse


  Daca produsul comandat nu este conform asteptarilor clientului (oricare ar fi motivul invocat de acesta), DidiKids ofera posibilitatea clientilor de a-l returna.


  Existe trei alternative in acest sens:

- schimbarea produsului cu un altul similar;

- recuperarea contravalorii acestuia;

- pastrarea contravalorii acestuia in contul de utilizator pentru a-i putea folosi la o viitoare comanda


  Important: Produsul trebuie returnat in starea in care a fost primit de catre client, cu  toate accesoriile originale pentru a putea beneficia de drepturile de returnare a acestuia. 


  Important: hainecopiiengros.ro nu accepta primirea coletelor trimise cu ramburs. 


  Adresa la care pot fi expediate coletele: 

Destinatar: SC Caro Kids Confort SRL

Adresa: Str. Zabava Cluceru, Nr. 16, Popesti-Leordeni, Ilfov 


  Dupa verificarea integritatii produsului returnat, clientul care a trimis coletul va fi contactat de un consultant de vanzari hainecopiiengros.ro pentru a stabili toate detaliile legate de acest proces (schimbarea produsului sau returnarea contravalorii acestuia s.a.).  


  Returnarea contravalorii produsului: 

 Returnarea contravalorii produsului se va face de catre hainecopiiengros.ro, conform O.U.G. 34/2014, art. 13, alin. 1, 2 si 3, prin una dintre urmatoarele optiuni: 

- virament bancar: din contul hainecopiiengros.ro in contul clientului (banii ajung in aproximativ 24 ore de la procesarea platii)

- refund pe cardul prin care a fost efectuata plata (doar pentru comenzile platite cu cardul)


  Temeiul legal (conform legislatiei nationale in vigoare)  

 Clientul are dreptul de a se retrage unilateral contractul la distanta, conform O.U.G. 34/2014, art. 9 (1), in termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.  

 Plata transportului la returul unui produs va fi suportata de catre client, specificand la curier (plata transportului la expeditor).

 In cazul returului intregii comenzi plata transportului retur va fi suportata de client, specificand la curier (plata transportului la expeditor) si  costul transportului tur va fi retinut din factura storno a clientului.

 Termenul de 14 zile calendaristice, prevazut pentru exercitarea acestui drept, incepe sa curga de la data primirii produselor de catre consumator, conform O.U.G. 34/2014, art. 9 (2). 

 La exercitarea dreptului de retragere unilaterala a contractului de catre consumator, comerciantul are obligatia sa ramburseze sumele platite de catre consumator fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor.  

 Rambursarea sumelor se va face in cel mult 14 de zile calendaristice de la data denuntarii contractului de catre consumator. 

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat ( cu toate accesoriile, etichetele intacte si documentele care l-au insotit).  

 Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face de catre firma SC Caro Kids Confort SRL in cel mult 14 de zile calendaristice de la primirea returului. 

 Aceasta clauza se aplica, conf. O.U.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse de pe acest site, folosind tehnicile de comunicare la distanta si aplicandu-se definitiile cuprinse in O.U.G. 34/2014 art. 2. 


Important: In toate cazurile de mai sus produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite. 


  Motive pentru care hainecopiiengros.ro refuza returul produselor:     

- deteriorarea sau murdarirea produsului din cauza neambalarii corespunzatoare si deteriorarii prealabile a ambalajului original. 

- utilizarea produselor si trimiterea acestora cu semne de uzura sau mirosuri improprii. 


  Recomandarile hainecopiiengros.ro privind returnarea produselor:  

Hainecopiiengros.ro isi cere scuze pentru eventualele inconveniente legate de produsul achizitionat si recomanda clientilor care decid sa il returneze luarea in considerare a urmatoarelor aspecte:  

- toate produsele returnate sunt analizate individual, in detaliu, de catre specialistii hainecopiiengros.ro, iar procesul de verificare se realizeaza in fata camerelor de supraveghere

- hainecopiiengros.ro recomanda returnarea produsului in ambalajul original (cutie sau punga), cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit, fara a interveni in niciun fel asupra acestuia, si ambalarea corespunzatoare a coletului, inainte de a fi predat curierului

- hainecopiiengros.ro recomanda nereturnarea produselor deja folosite sau deterioritate pentru a se evita refuzul returului si plata taxelor de curier dus-intors de catre client


  Ai nevoie de mai multe informatii ?

Specialistii hainecopiiengros.ro sunt gata sa-ti raspunda la orice intrebare.

Telefon: 0752.037.867

Email: contat@hainecopiiengros.ro